petak, 9. ožujka 2018.

Snjeguljica i ...postosmomartovske aktivnosti u Gaia Kolektivu


Svi smo se s njima susreli, svi ih znamo…one jezovite trenutke kada se sve što smo činili i što je za nas imalo smisla, kada se sve to susretne s ledenim tušem, bivajući isprano ili barem zamrznuto do nepostojanja.

Poneke banalne, samo naizgled banalne izjave, razotkrivaju sav mrak unutar kojeg nastojimo, ne više čak ni postojati, nego opstajati.

I tako jednom, ne jako davno, zaneseno sam tumačila, naizgled zainteresiranom društvu, hormonalne, emotivne, društvene i duhovne posljedice ejakulacije odnosno ujakulacije. Sve je poprimalo svoj dublji smisao, svi su se puzzlovi u mojoj glavi, a vjerovala sam i u glavama drugih, slagali u savršenom skladu, kad je jedna naizgled napredna žena ispalila ko iz topa: “Žene bi se trebale baviti ženskim, a muškarci muškim stvarima.”  ????!!!!?????!!!????
Koje su to ženske, a koje muške stvari???!!!


Ravnopravnost je nepostojeća realnost kada se, ne samo pravo na djelovanje dijeli na muško i žensko, nego se i teme dijele na one o kojima bih ja kao žena trebala ili ne trebala pričati, muške i ženske misli koje smijem ili ne smijem misliti, a o osjećajima da ne govorim. Nakon tolikog filtriranja, najbolje je da ušutimo. SVI!!! I muškarci I žene. Da ne bi slučajno izrekli ono što ne pripada našem spolu.

Srela sam mnoge divne, hrabre žene, no one su manjina u odnosu na vojsku bogomoljki koja pokušava progutati sve što nastoji disati i kretati se slobodno. A ni one koje mrze svaku izbočinu na muškom ili ženskom tijelu nisu mi baš bliske.  I zato se ipak, za svaki slučaj, držim muškaraca. Njihova jednostavnost je melem za dušu. Ovo kaotično buđenje ženskih principa, križarski ratovi bogu milih i bogu mrskih, nisu moj film. Ne trebaju nam krvoločni mužjaci da nas zgaze, žene će to uspješno učiniti same.

Gotovo sve što sam ikada voljela raditi, svi moji afiniteti, strasti, interesovanja, gotovo sve spada u one muške stvari kojima se kao žena ne bih trebala baviti. Da sam popuštala
društvenom pritisku, danas me ne bi bilo. No i dalje sam ovdje, ne samo živa, nego ispunjenija no ikada.

Ženski krugovi, rad sa ženama itd.,itd., nikada nisu bili moj prvi izbor, niti drugi, niti treći….bili su samo pokušaj da svojim sestrama olakšam put i možda, ako mi se posreći, susretnem još poneku plemenitu dušu, probudim neku uspavanu ratnicu ne samo bujnih oblina i još bujnije grive, nego i lavljeg srca. 

Buđenje ženske snage koja će žene vratiti u četiri zida nikako nije moj izbor, ali i svijet bez muškaraca i “muških” principa liči mi na najgoru noćnu moru. Kako dalje? 

I tako,  nakon što sam godine svog života uložila u osnaživanje žena, moram skrušeno priznati da su moji najbliži suradnici i dalje – muškarci. Uživam družiti se s onim muškarcima koje sam sama odabrala za prijatelje, suradnike, učitelje, učenike,… Ostali se uspješno odbijaju od mene i postoje valjda negdje iza horizonta.

U društvu muškaraca nema hladnih jezovitih iracionalnih izljeva, nego samo tople kupke, hranjive i iscjeljujuće, a ako će to nečiju glavu osloboditi dogmi, aluzije su dobrodošle. 

Muška blizina štiti, podržava, uzemljuje i usmjerava. Velikodušni su, vjerni i lojalni do bola, prije svega naravno sebi, a time i onima koje su odabrali voljeti. Poznaju i poštuju svoje granice, a time i granice drugih, što im omogućava iskrenost do sebe i do tih drugih. 

Marljivi su, fokusirani i predani svom radu, svojim ciljevima i onima koje vole, a sve to istovremeno je prilično zahtjevno ponekad. 

Hrabri su i spremni istaknuti sebe i svoj rad, poneki se vole otvoreno hvaliti sa puno stila i još vise humora ponekad. Busajući sebe u prsa i ponavljajući: “Ja Tarzan, ti Džejn!”, podsjećaju me na moćne gorile koje je civilizacija gotovo istrijebila.   

Preuzimaju odgovornost za svoje postupke i nisu stalno zaglavljeni unutar Matrix Trojstva: zločinac-spasitelj-žrtva. Da, znaju se u njemu  izgubiti, ali znaju se i naći, ili baram pitati za izlaz i - prihvatiti savjet. U stanju su, ne samo saslušati, nego slušati dugo i pomno, i ukazati baš na onaj maleni, neprimjetni, a važni detalj koji samo pažljivo uho može čuti.

Pravi muškarci su najbolja psihoterapija nakon rada sa ženama. Nema zabranjenih tema, dvostrukih mjerila i skrivenih namjera. Oni uglavnom znaju i vole davati, a na meni je samo da primam ono što mi od toga odgovara. Naučila sam ne biti pretjerano skromna i ako je nešto dobro, primiti ću - Sve. 

Oni su autentični, slijede svoje snove ne kradući tuđe, nego podržavajući druge u rastu. Uz njih se mogu opustiti u potpunosti, pričati o svemu bez cenzure, smijati se glasno, zijevati širom razjapljenih čeljusti, dozvoliti svojoj kosi da strši na sve strane i rukama da lete po prostoru bez straha da će nekog, u žaru diskusije, povrijediti. 

Uza sve to, oni su kavaliri. Ponijeti će teret, otvoriti vrata, pobrinuti se da onima koje vole bude dobro. Pored njih ja mogu bez grižnje savjesti raditi ono što navodno rade Muškarci i uživati u tome što sam Žena.

Mogla bih tako unedogled slagati hvalospjeve, ali neću pretjerivati jer moram prijeći i na konkretne razloge svog pisanja, a to su ovoproljetna događanja u Gaia Kolektivu, koja osim mene, vode moji kolege. Nismo Snjeguljica i sedam patuljaka, nego smo mi zapravo - Divovi ;)

Nabrojati ću sada samo neka od ovoproljetnih događanja, a kako je Bog prvo sebi bradu stvorio, tako ću i ja najprije promovirati sebe jer, s bradom ili bez brade, to što ja radim djeluje:

Dakle, jedanput mjesečno, kada sam inspirirana i kada mi je ćef, kada je rast odnosno pad mjeseca u najboljem skladu s mojim hormonalnim previranjima i kreativnim namjerama usmjerenim za moje, a potom i opće dobro, na programu su moje radionice. U martu to su:
-Dinamička Harmonizacija sistema
- Organic Motion - OMMMotion Lab (Organic MedicinE-Motion Methods) u subotu 17.3. od 19-21 sat, 
-Ritualni TranceDance

Više o mom radu na helenagaia.blogspot.com, gaia-holistic.blogspot.com 

nedjelje u mjesecu vodimo Napredni tečaj Taijiquana za buduće instruktore i one koji žele znati vise. Prijaviti se možete kod Davida na 099 710 3195, taichipula@gmail.com, www.taichipula.com i yuantong-taichipula.blogspot.com

 

Zoran Tepurić Fayori, vodi Šamansko bubnjanje i radionice iz Oriša filozofije. Više o njegovom radu na:


http://www.zlatnilotos.com/index.php/centar





Dubravko Krčmarek i Zelena Mreža biti će u Puli od 19-25.3., a spisak zdravih proizvoda po
povoljnim cijenama koje naši članovi mogu dobiti s dodatnim popustum, u pripremi je.

Vikend, 20. i 21.4., Leon Lučev održati će svoju, već tradicionalnu radionicu Artikulacija Prisutnosti, a u pripremi su, nakon što uskladimo datume, i druge radionice.



U maju se polako okrećemo inozemstvu, kako učiteljima, tako i gostima.

Tako da nam prvi puta u Pulu dolazi Matej Škufca, slovenski konstelator s najdužim stažem.


Druga polovica petog i prva polovica šestog mjesca rezervirane su za međunarodne seminare u našem Holističkom centru u Medulinu. Radionice će biti na engleskom jeziku, a više informacija biti će na gaiatravel.blogspot.com


 A 15.,16. I 17.-tog juna Majstor Zhu Xiang Qian, sin Velikog Majstora Zhu Tiancaia održati će i otvoreni seminar iz Chen Taijiquana za praktičare iz Hrvatske. Uključiti se mogu svi jer počinjemo s osnovama Taijiquana i Chen Qi Gonga. 
Detalji slijede i savjetujem svim ljubiteljima Taijiquana da se počnu pripremati. Ovo je jedinstvena prilika za osjetiti i donekle shvatiti kako izgleda izvorni Taijiquan.

Ima toga još, ali treba sve to i popamtiti.

Uživajte u proljeću, detox procesima, buđenju kako vaše vlastite, tako i tuđe snage, a nastavak slijedi uskoro.

Helena Gaia & Gaia Dream Team